vragen & antwoorden
Bezorgt Plein2 de maaltijden ook aan huis ?
Nee wij bezorgen niet, u kunt onze maaltijden & gerechten afhalen bij ons restaurant, van woensdag t/m zondag vanaf 17:00 uur t/m 19:30 uur.
Andere tijden in overleg.
Wanneer kan ik bestellen ?
U kunt uw bestelling 24 uur per dag doorgeven via de telefoon of whatsapp. Wilt u een email sturen met uw bestelling dan ontvangen wij uw email graag voor 16:00 uur.
Telefoon: 0411-672237
E=mail: info@plein2voorthuis.eu of info@plein2.eu
Whatsapp Gerie: 06-22530818
Moet ik thuis de oven aanzetten of de gerechten nog opwarmen ?
Nee, u krijgt de warme gerechten heet mee. U hoeft hier niets meer aan te doen
Besteld u de gerechten koud voor op een later moment, dan moet u het zelf nog wel opwarmen.
Onze wekelijkse ovenschotel moet natuurlijk nog wel even de oven in.
Is het gezellig om eten van Plein2 af te halen en thuis op te eten ?
Jazeker, u mag het van ons uit het bakje eten, maar het is wel zo gezellig als u thuis alles mooi presenteert op uw eigen servies. Dat maakt het dan toch wat feestelijker.
Krijg ik “krokante friet” garantie ?
Nee, wij kunnen helaas geen “krokante frietjes” garantie geven.
Onze koks bakken uw frietjes zo krokant mogelijk af, maar de frietjes zullen toch vervoerd moeten worden naar u thuis. U kunt zich voorstellen dat als u een voorgerecht besteld en dat als eerste op eet u uiteindelijk later aan uw hoofdgerecht met de frietjes begint.
De frietjes hebben dan al een lange weg van onze keuken naar u thuis afgelegd en dan ook nog op uw voorgerecht moeten wachten. Knapperig krokant zijn ze dan misschien niet meer.
Wij vinden dat we hierover maar gewoon eerlijk moeten zijn. Maar uit ervaring blijkt dat onze frietjes de reis van onze keuken naar uw tafel prima overleven.
Ik heb een speciale dieet wens, kan ik dan ook bestellen ?
Ja maar dan graag even telefonisch overleg alstublieft
Ik kom met de auto afhalen, kan ik dichtbij parkeren ?
Jazeker, u kunt uw auto voor de deur even parkeren.
Omdat wij op tijd werken hoeft u nooit lang te wachten.
Hoe krijg ik de gerechten mee ?
Wij verpakken alle gerechten en maaltijden hygiënisch en ingepakt, de warme gerechten verpakken wij ook goed om de warmte te behouden. Wij doen de ingepakte gerechten & maaltijden in papieren draagtassen.
Hoe kan ik betalen ?
U kunt betalen met contant geld, pinnen of credit card